top of page
Onze merken
Naast onze Denim merken hebben wij nog een aantal vaste partners waar wij graag mee samenwerken. Wij lichten ze onderstaand voor je uit en vertellen je graag wat meer over het merk.
Brands for our male customers
TRESANTI
HET VERHAAL
Vrouwen vallen nooit voor de man die altijd eerlijk, altijd beleefd en altijd begripvol is; kortom het type man dat hun moeder graag aan de zijde van haar dochter ziet. Het zijn de kleine ondeugden die een man interessant maken, mannen die ‘zichzelf zijn’ maakt juist een man onweerstaanbaar. TRESANTI gelooft dat ieder mens een beetje een zondaar is en daar is niets mis mee. Het maakt de wereld zelfs interessanter. TRESANTI moedigt mannen aan om trouw te blijven aan hun natuur door gewoon een beetje ijdel, een beetje opvliegend en een natuurlijke verleider te zijn. Laat niemand je vertellen dat je dat niet zou moeten doen.
De “Goody-two-shoes” mogen doorlopen, voor zover het TRESANTI betreft. Daarom stoppen zij een klein beetje zonde in elk kledingstuk. Voor de echte man die zijn eigen kleine ondeugden omarmt, omdat hij weet dat ze hem onderscheiden van alle anderen. Om ze te kennen, te koesteren en zelfs uit te drukken.
Vrouwen vallen nooit voor de man die altijd eerlijk, altijd beleefd en altijd begripvol is; kortom het type man dat hun moeder graag aan de zijde van haar dochter ziet. Het zijn de kleine ondeugden die een man interessant maken, mannen die ‘zichzelf zijn’ maakt juist een man onweerstaanbaar. TRESANTI gelooft dat ieder mens een beetje een zondaar is en daar is niets mis mee. Het maakt de wereld zelfs interessanter. TRESANTI moedigt mannen aan om trouw te blijven aan hun natuur door gewoon een beetje ijdel, een beetje opvliegend en een natuurlijke verleider te zijn. Laat niemand je vertellen dat je dat niet zou moeten doen.
De “Goody-two-shoes” mogen doorlopen, voor zover het TRESANTI betreft. Daarom stoppen zij een klein beetje zonde in elk kledingstuk. Voor de echte man die zijn eigen kleine ondeugden omarmt, omdat hij weet dat ze hem onderscheiden van alle anderen. Om ze te kennen, te koesteren en zelfs uit te drukken.
No Excess
Roel de Veer start met het mannenmode merk No Excess. Het eerste kantoor is gevestigd in Amsterdam Zuid. In die tijd is ‘living large’ erg groot. De Veer streeft het tegenovergestelde na: hij wil dat zijn merk nuchtere mannen aanspreekt. Om dit te bewerkstelligen kiest hij een naam die dit promoot. No Excess, geen poespas. De naam No Excess toont een liefde voor comfortabele, kwalitatief hoge kleding en een nuchtere houding.
De No Excess-formule is een mix van comfortabele stoffen, uitstekende pasvormen en originele ontwerpen. We creëren mode voor mannen die kiezen voor een ongecompliceerde look en kleding die gemakkelijk te dragen is.
We selecteren hoogwaardige stretchstoffen en stoffen die ademend zijn. Deze zorgen voor comfort en draagbaarheid, zonder dat het ten koste gaat van je look. We voegen details toe zoals sportieve ritsen en vernieuwende zakken.
Elk seizoen maakt ons ontwerpteam unieke prints en kleurenschema's. We houden de grote trends in de gaten en vertalen deze naar No Excess stijlen: comfortabel, de beste kwaliteit, luxe details en een nuchtere en tijdloze uitstraling.
Onze collectie is onderverdeeld in drie richtlijnen: Casual, Sport en Chic. Deze bieden veel mogelijkheden voor comfortabele cross-over looks. We noemen ze graag ons ‘winnende team’. Wanneer ze worden gecombineerd, zijn ze vrijwel onoverwinnelijk.
De No Excess-formule is een mix van comfortabele stoffen, uitstekende pasvormen en originele ontwerpen. We creëren mode voor mannen die kiezen voor een ongecompliceerde look en kleding die gemakkelijk te dragen is.
We selecteren hoogwaardige stretchstoffen en stoffen die ademend zijn. Deze zorgen voor comfort en draagbaarheid, zonder dat het ten koste gaat van je look. We voegen details toe zoals sportieve ritsen en vernieuwende zakken.
Elk seizoen maakt ons ontwerpteam unieke prints en kleurenschema's. We houden de grote trends in de gaten en vertalen deze naar No Excess stijlen: comfortabel, de beste kwaliteit, luxe details en een nuchtere en tijdloze uitstraling.
Onze collectie is onderverdeeld in drie richtlijnen: Casual, Sport en Chic. Deze bieden veel mogelijkheden voor comfortabele cross-over looks. We noemen ze graag ons ‘winnende team’. Wanneer ze worden gecombineerd, zijn ze vrijwel onoverwinnelijk.
DSTReZZeD
Dstrezzed is opgericht in Nederland in 2010 en is het kledingmerk voor elke moderne gent die de specifieke kwaliteit en esthetiek van onze kledingstukken weet te waarderen.
Vanwege onze concurrerende prijzen leggen we contact met alle moderne gents over de hele wereld. Onze producten worden gedistribueerd via een netwerk van lokale premium retailers, maar we verbinden en inspireren ook via onze online brotherhood platformen.
Brand values
De vier fundamentele merkwaarden die samen het merk vormen, zijn Sophisticated, Quirky, Modern Style Clash en Brotherhood.
Sophisticated, brengt een eerbetoon aan de gentleman's uit het verleden en verwelkomt de moderne gents van de 21ste eeuw. Quirky laat je door het leven gaan met een grote glimlach, wees niet te serieus. Modern Style Clash is de perfecte uitdrukking om de mix van onze icons te versterken. We combineren formele kleding, met vrijetijdskleding om een unieke Dstrezzed-look te creëren. Om af te sluiten met Brotherhood, waar we met onze broeders voor staan. We zijn sterke individuen die als een team opereren.
Vanwege onze concurrerende prijzen leggen we contact met alle moderne gents over de hele wereld. Onze producten worden gedistribueerd via een netwerk van lokale premium retailers, maar we verbinden en inspireren ook via onze online brotherhood platformen.
Brand values
De vier fundamentele merkwaarden die samen het merk vormen, zijn Sophisticated, Quirky, Modern Style Clash en Brotherhood.
Sophisticated, brengt een eerbetoon aan de gentleman's uit het verleden en verwelkomt de moderne gents van de 21ste eeuw. Quirky laat je door het leven gaan met een grote glimlach, wees niet te serieus. Modern Style Clash is de perfecte uitdrukking om de mix van onze icons te versterken. We combineren formele kleding, met vrijetijdskleding om een unieke Dstrezzed-look te creëren. Om af te sluiten met Brotherhood, waar we met onze broeders voor staan. We zijn sterke individuen die als een team opereren.
BLUE INDUSTRY
Elk Blue Industry-ontwerp wordt ondersteund door een nuchter gevoel voor design: eigenwijs, maar niet frivool, goede basisartikelen maar zeker niet saai. Blue Industry positioneert zich tussen casual en formele kleding. Blue Industry is niet trendzettend, maar altijd herkenbaar aan haar eigen handschrift.
Lichtgewicht zomerstoffen, waaronder Lounge Jersey, biologisch katoen en 100% linnen, bieden gracieus bewegingsvrijheid en geven comfort wear een nieuwe dimensie in een nieuw tijdperk.
Het beeld van strak in pak bestaat niet meer, de broek is losser en de taille met trekkoord heeft de overhand, omdat de drager het comfort op de eerste plaats zet. Dat betekent uiteraard niet dat je er niet verzorgd uit kan zien.
Een paar vrolijke bloemenprints worden toegepast op overhemden, polo’s en korte broeken, die overal positiviteit brengen.
Een scala aan kleuren, texturen en stoffen, de nieuwste Blue Industry-collectie is geïnspireerd op een veranderende maatschappij, waar we op andere plekken en manieren werken.
Lichtgewicht zomerstoffen, waaronder Lounge Jersey, biologisch katoen en 100% linnen, bieden gracieus bewegingsvrijheid en geven comfort wear een nieuwe dimensie in een nieuw tijdperk.
Het beeld van strak in pak bestaat niet meer, de broek is losser en de taille met trekkoord heeft de overhand, omdat de drager het comfort op de eerste plaats zet. Dat betekent uiteraard niet dat je er niet verzorgd uit kan zien.
Een paar vrolijke bloemenprints worden toegepast op overhemden, polo’s en korte broeken, die overal positiviteit brengen.
Een scala aan kleuren, texturen en stoffen, de nieuwste Blue Industry-collectie is geïnspireerd op een veranderende maatschappij, waar we op andere plekken en manieren werken.
Brands for our female customers
CREAM
READY TO EXPLORE YOU
Met een karakteristieke boho-vibe behoud Cream de vrouwelijke vorm en biedt een unieke, trendy en herkenbare stijl voor vrouwen, die van Bohemian luxe met een Scandinavische inleg houden. Al sinds ons designuniversum van 2004 heeft onze collectie al een verzameling van heel veel details en definieerbare verrassingen, die niet alleen de sterke DNA van ons brand laat zien, maar u ook de look welke uw beste kanten laat zien..
Easy to wear, easy to love.
Met een karakteristieke boho-vibe behoud Cream de vrouwelijke vorm en biedt een unieke, trendy en herkenbare stijl voor vrouwen, die van Bohemian luxe met een Scandinavische inleg houden. Al sinds ons designuniversum van 2004 heeft onze collectie al een verzameling van heel veel details en definieerbare verrassingen, die niet alleen de sterke DNA van ons brand laat zien, maar u ook de look welke uw beste kanten laat zien..
Easy to wear, easy to love.
FLORÈZ
We are a family!
Samenwerken is de sleutel tot succes in het familiebedrijf. Met meer dan 40 jaar ervaring in de mode-industrie en een eigen productie-atelier, heeft Florèz een steady basis om aan een duurzaam merk te bouwen. De waardevolle kennis van Cengiz, gepassioneerde vakmensen en een jong, gedreven koppel aan het roer in Nederland zijn de sleutel tot succes.
De tulp in het logo van Florèz representeert een waardevol geschenk dat de Turkse sultan ooit aan de Nederlandse koning gaf. Uit dit kleine gebaar is de gigantische Nederlandse tulpenindustrie ontstaan en uiteindelijk de ‘tulpenmanie’.
De familieband schept vertrouwen en creativiteit. Samen ondernemen zorgt ervoor dat we nooit stilstaan maar blijven vernieuwen! Zo blijven de iconische designs van Florèz je verrassen zonder dat je dit merkt aan de vertrouwde pasvorm.
Samenwerken is de sleutel tot succes in het familiebedrijf. Met meer dan 40 jaar ervaring in de mode-industrie en een eigen productie-atelier, heeft Florèz een steady basis om aan een duurzaam merk te bouwen. De waardevolle kennis van Cengiz, gepassioneerde vakmensen en een jong, gedreven koppel aan het roer in Nederland zijn de sleutel tot succes.
De tulp in het logo van Florèz representeert een waardevol geschenk dat de Turkse sultan ooit aan de Nederlandse koning gaf. Uit dit kleine gebaar is de gigantische Nederlandse tulpenindustrie ontstaan en uiteindelijk de ‘tulpenmanie’.
De familieband schept vertrouwen en creativiteit. Samen ondernemen zorgt ervoor dat we nooit stilstaan maar blijven vernieuwen! Zo blijven de iconische designs van Florèz je verrassen zonder dat je dit merkt aan de vertrouwde pasvorm.
.OBJECT
On-trend en synchroon met hun persoonlijkheden.
Een collectieve die de vele variaties van cool en bewust zijn eer aandoet - en die de creatieve kant verkent die in ons allemaal schuilt.
OBJECT gelooft dat mode meer is dan snel bewegende trends. Het is een zeker gevoel van stijl en verhalen, beïnvloed door huidige tendensen.
We waarderen hoge kwaliteit in elk facet dat het merk vertegenwoordigt, niet alleen in onze producten, maar ook in de manier waarop we onze ontwerpen produceren.
Wij zijn OBECT.
Een creatief
collectief van
coole en
bewuste
mode
individuen
Een collectieve die de vele variaties van cool en bewust zijn eer aandoet - en die de creatieve kant verkent die in ons allemaal schuilt.
OBJECT gelooft dat mode meer is dan snel bewegende trends. Het is een zeker gevoel van stijl en verhalen, beïnvloed door huidige tendensen.
We waarderen hoge kwaliteit in elk facet dat het merk vertegenwoordigt, niet alleen in onze producten, maar ook in de manier waarop we onze ontwerpen produceren.
Wij zijn OBECT.
Een creatief
collectief van
coole en
bewuste
mode
individuen
KAFFE
Kaffe is een Deens modemerk gevestigd in Ikast, dat de natuurlijke vrouwelijke vrouw sinds 1993 van een moderne Scandinavische stijl voorziet. De collecties zijn gericht op de moderne vrouw van jong tot oud, voor alle maten en alle persoonlijkheden.
Bij Kaffe willen ze dat vrouwen elke dag de beste versie van zichzelf zijn, zonder dat ze te hard hun best hoeven te doen. It has to be you! Trouw aan de KAFFE filosofie, zijn we loyaal aan het verleden en geloven we in toekomstige klassiekers.
Met meer dan 20 jaar ervaring blijven we tijdloze collecties creëren met mooie vrouwelijke details. Daarnaast bieden onze geweldige stoffen, pasvormen en veelzijdige styles een moeiteloze en verfijnde look.
KAFFE is een onderdeel van DK Company, een succesvolle multi-brand modegroep met meerdere merken en vandaag een van Europa´s meest gevestigde modeleveranciers.
Bij Kaffe willen ze dat vrouwen elke dag de beste versie van zichzelf zijn, zonder dat ze te hard hun best hoeven te doen. It has to be you! Trouw aan de KAFFE filosofie, zijn we loyaal aan het verleden en geloven we in toekomstige klassiekers.
Met meer dan 20 jaar ervaring blijven we tijdloze collecties creëren met mooie vrouwelijke details. Daarnaast bieden onze geweldige stoffen, pasvormen en veelzijdige styles een moeiteloze en verfijnde look.
KAFFE is een onderdeel van DK Company, een succesvolle multi-brand modegroep met meerdere merken en vandaag een van Europa´s meest gevestigde modeleveranciers.
ESQUALO
Het Nederlandse modelabel EsQualo staat bekend om haar toegankelijke en tegelijkertijd stijlvolle collecties. EsQualo ontwikkelt vrouwelijke collecties waarin unieke prints, exclusieve afwerkingen en hoogwaardige kwaliteit centraal staan. De EsQualo vrouw is zelfverzekerd, smaakvol en durft uniek te zijn!
“Be iconic and uniquely, be EsQualo”
De collecties van EsQualo worden zorgvuldig ontwikkeld. De items zijn verfijnd en hebben een comfortabele pasvorm. De collecties zijn gebaseerd op de nieuwste trends, waarbij kleurrijke eyecatchers worden afgewisseld met onmisbare basics. De collecties bestaan uit rijke stoffen, breisels en natuurlijke materialen. Daarbij staat EsQualo bekend om haar vernieuwende prints, hierdoor heeft elke collectie weer een unieke en on-trend uitstraling.
De onderscheidende prints in combinatie met de rijke materialen en het oog voor detail maakt EsQualo uniek. Van een perfect gesneden blazer, tot een chunky gebreid vest. Van een bohemian jurk tot een classy shiftdress. Van een crispy witte blouse tot een oversized T-shirt. Een outfit voor kantoor, casual naar de stad, trendy naar een borrel of flink uitpakken voor een feestje? De items van EsQualo kan je eindeloos mix en matchen tot de perfecte outfit voor iedere gelegenheid.
“Be iconic and uniquely, be EsQualo”
De collecties van EsQualo worden zorgvuldig ontwikkeld. De items zijn verfijnd en hebben een comfortabele pasvorm. De collecties zijn gebaseerd op de nieuwste trends, waarbij kleurrijke eyecatchers worden afgewisseld met onmisbare basics. De collecties bestaan uit rijke stoffen, breisels en natuurlijke materialen. Daarbij staat EsQualo bekend om haar vernieuwende prints, hierdoor heeft elke collectie weer een unieke en on-trend uitstraling.
De onderscheidende prints in combinatie met de rijke materialen en het oog voor detail maakt EsQualo uniek. Van een perfect gesneden blazer, tot een chunky gebreid vest. Van een bohemian jurk tot een classy shiftdress. Van een crispy witte blouse tot een oversized T-shirt. Een outfit voor kantoor, casual naar de stad, trendy naar een borrel of flink uitpakken voor een feestje? De items van EsQualo kan je eindeloos mix en matchen tot de perfecte outfit voor iedere gelegenheid.
BEAR DESIGN
In 2015 begint Cas Beernink BEARLifestyle. BEARLifestyle biedt als enige (web)winkel de volledige collectie van Bear Design aan. Bear Design is een Hollands product dat al 25 jaar in handen van de familie Beernink is. Cas zet hiermee het familiebedrijf voort. In de afgelopen jaren is het assortiment uitgebreid met vele andere merken en producten. Bij BEARLifestyle vind je niet alleen mooie tassen van goede kwaliteit, maar ook persoonlijke service zonder gekkigheid. Bij BEARLifestyle vind je altijd de tas die bij jou past.
Het verhaal achter de Bear Design tassen
De tassen van Bear Design zijn gemaakt van sterk en goed leer en gaan daarom jarenlang mee. Het leer van de tassen komt uit India. De koeien leven daar het gehele jaar door buiten en leven min of meer in het wild. De producten zijn duurzaam en worden met respect voor mens en milieu geproduceerd. Dat is een bewuste keuze. Daarom werkt Bear Design al 25 jaar met dezelfde fabrieken in India. Alle makers en maaksters krijgen een eerlijk salaris en het leer wordt zo milieuvriendelijk mogelijk bewerkt.
Het verhaal achter de Bear Design tassen
De tassen van Bear Design zijn gemaakt van sterk en goed leer en gaan daarom jarenlang mee. Het leer van de tassen komt uit India. De koeien leven daar het gehele jaar door buiten en leven min of meer in het wild. De producten zijn duurzaam en worden met respect voor mens en milieu geproduceerd. Dat is een bewuste keuze. Daarom werkt Bear Design al 25 jaar met dezelfde fabrieken in India. Alle makers en maaksters krijgen een eerlijk salaris en het leer wordt zo milieuvriendelijk mogelijk bewerkt.
JANE LUSHKA
Een succesverhaal in het Nederlandse modelandschap
Wanneer mensen voor het eerst de brandnaam Jane Lushka horen, denken ze meestal dat het om een designer gaat. Maar nee, Jane & Lushka Iskroff zijn zussen en samen runnen ze dit familiebedrijf. Jane ontwerpt, Lushka faciliteert: een oersterke combinatie van onuitputtelijke creativiteit en een scherp gevoel voor zakendoen. Deze zussen hebben hun modebedrijf gestaag uitgebreid en verkopen hun ontwerpen inmiddels in meer dan vijf landen. Het geheim van hun succes is, echter, helemaal geen geheim: hard werken en oprecht begrijpen wat vrouwen nu echt nodig hebben in deze snel veranderende samenleving.
"Onze ontwerpen zijn een mix van mediterrane warmte en onze eigen vrouwelijke persoonlijkheid met een geloof in duurzame en eerlijke producten."
Wanneer mensen voor het eerst de brandnaam Jane Lushka horen, denken ze meestal dat het om een designer gaat. Maar nee, Jane & Lushka Iskroff zijn zussen en samen runnen ze dit familiebedrijf. Jane ontwerpt, Lushka faciliteert: een oersterke combinatie van onuitputtelijke creativiteit en een scherp gevoel voor zakendoen. Deze zussen hebben hun modebedrijf gestaag uitgebreid en verkopen hun ontwerpen inmiddels in meer dan vijf landen. Het geheim van hun succes is, echter, helemaal geen geheim: hard werken en oprecht begrijpen wat vrouwen nu echt nodig hebben in deze snel veranderende samenleving.
"Onze ontwerpen zijn een mix van mediterrane warmte en onze eigen vrouwelijke persoonlijkheid met een geloof in duurzame en eerlijke producten."
bottom of page