FAQ

Frequently asked questions

Wat zijn de verzendkosten?


Onze voorkeur gaat uit naar het afhalen van de kleding die wij voor je gereserveerd hebben. Mocht het je echt niet lukken om af te halen dan zijn wij altijd bereidt om de het pakket aan je op te sturen. Onderstaand de tarieven die wij hanteren voor de handeling en verzendkosten 0 - 10 kilogram € 9.95 10-25 kilogram € 12.10 Bij bestellingen boven de 250,00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.




Ik wil mijn (online) aankoop afhalen


Gezellig als je bij ons binnen komt wandelen. De koffie staat klaar! Wil je op een zaterdag komen? Wellicht is het dan handig om even een mailtje te sturen zodat wij tijd voor je vrij kunnen maken! Afspraken kunnen per mail of telefonisch gemaakt worden. Je kunt hier je voorkeuren aangeven of ons benaderen via de gegevens in de footer van deze site.




Ik wil mijn (online) aankoop retourneren


Dan gaat het als volgt in het werkt Het meest makkelijk is om terug te komen naar onze winkel waar wij samen met jou een alternatief voor je zoeken. Omruilen kan binnen 8 dagen na de aankoop. Lukt het je niet om naar onze winkel te komen dan verzoeken wij je vriendelijk om onderstaande punten op te volgen.

  1. Stuur ons een mailtje waarin je aangeeft waarom je de aankoop wilt retouneren
  2. Vermeld hierbij duidelijk al je n.a.w. gegevens en bankrekeningnummer
  3. Je ontvang van ons een bevestiging terug met adresgegevens waarna je de aankoop terug kan sturen.
  4. Verzendkosten voor het retouneren zijn voor eigen rekening.
  5. Na controle zullen wij het aankoopbedrag retouneren